Dagje downtown San Francisco - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van John Boukens - WaarBenJij.nu Dagje downtown San Francisco - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van John Boukens - WaarBenJij.nu

Dagje downtown San Francisco

Door: John

Blijf op de hoogte en volg John

04 Augustus 2016 | Nederland, Hoorn

Lief dagboek
Vanmorgen werd ik wakker ik wist dat het heel vroeg was maar er was licht in ons kamer aan2095 Lombartstreet. Het was Mica met haar telefoon die net als ik minder slaapt op dit moment. Samen besloten om s 'nachts om 4 uur plaatselijke tijd bij de golden gate bridge te gaan kijken of er mooie foto's te maken waren. mooie wandeling heen mooie wandeling terug door een heel stil SF. Wel heel bijzonder hoe het verkeer hier ook s 'nachts stopt bij stopborden en dergelijke. Al met al heel leuk. Toen we rond zes thuis kwamen was iedeeen wakker. aankleden en uit ontbijten in een pittoresk authentiek eethuisje, buiten gezellig ook een zeer Amerikaans aankleding. Gelijk natuurlijk weer veel te veel en met een opgeblazen gevoel en 2 rennies de auto in en naar de golden gate. Bij de GG jim zijn eerste rijles gegeven. Hierna de gg over gereden en weer terug wat een gevaarte en wat een historie m.b.t. de bouw hiervan. Vervolgens nog ff te voet omhoog om vervolgens de auto thuis te brengen en koers te zetten naar fishermans warf. Een leuk wandeling met veel fietsers en leuke vergezichten. Eerst ff bij Geraldelli's het lekkerste ijs van de wereld gegeten, maar dat wisten de kenners onder jullie natuurlijk wel. Hierna een rondje gedaan en wederom buiten aan een cablecar hangend op naar Chinatown. Wat een belevenis zo een bevolkingsgroep op zo een "kleine" ruimte. Echt heel apart. Nu de terugweg. over bergen en dalen naar huis. Onze telefoon zegt 21 km te hebben gelopen en 39 trappen te hebben genomen. Al met al een indrukwekkende en vermoeiende dag. avonds nog ff bij barney burgers gegeten. Helaas niks vergeleken bij ons ontbijt, helaas. Morgen hebben we een early bird bij road bear dus optijd erin. Welterusten allemaal.

• 04 Augustus 2016 - 16:12

Daisy:

Hallo nachtbrakers. De kuitjes zullen wel pijn doen van zo'n wandelingetje in San Francisco. IJsje ziet er heerlijk uit :) En buiten de cablecar hangen blijft leuk. Nog boodschappen kunnen doen? Of eerst morgen even kijken hoe groot de camper is? ;)

• 04 Augustus 2016 - 17:39

Tony:

Wat een mooie foto's en wat ziet het ijs er heerlijk uit. Jammiejammie

• 04 Augustus 2016 - 20:55

Erik:

Leuke plaatjes en verhalen, ga zo door, we lezen ze met plezier!!