Uitslaapdag Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van John Boukens - WaarBenJij.nu Uitslaapdag Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van John Boukens - WaarBenJij.nu

Uitslaapdag Las Vegas

Door: John

Blijf op de hoogte en volg John

12 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Las Vegas

Lief Dagboek
Zo dat was laat vanacht voor je goed en wel LV van je afgeschut hebt komt de zon alweer op dus uitslapen is er niet echt bij hier. Tevens is het hier standaard 38 graden dus de airco brult dag en nacht. Zo wakker en wasdag. 10:30 staan we bij de 10 wasmachine's die ze hebben waarvan er maar een werkt. Wij zijn nu nummer 2 in line. Wachten dus gelijk. De rest van de reisgenoten komen langzamerhand ook uit de veel te warme RV. Jim en john duiken ff in de pool, Aggie doet het sociale deel bij de wasmachines, en Mica overal tussen. Rond tweeën met de bus naar north premium outlet. Daar even de bekende merken gekeken. Totaal met 4 paar schoenen 2 paar booties 3 t-shirts en 2korte broeken naar huis. Veel minder dan 5 jaar terug toen de dollar wat gunstiger stond dan nu, en de acties toch wel anders waren volgens ons. Nu eerst van onze schoenen dozen zien af te komen en met dus bus naar Freemontstreet. Het Vegas zoals het vroeger was. Veel neon verlichting en oude reclame borden die een ieder wel kent. Het ademt hier sweer. Heel gezellig. We lopen Freemontstreet af waaroverheen je ook kunt vliegen langs,aan een kabelbaan. In een vlaag van verminderde toerekeningsvatbaarheid stel ik voor dit te gaan doen. Kids zijn voor. Aggie neutraal. Ik spijt. Als we aan komen zijn helaas net alle vluchten volgeboekt, jammer. ( poepoe daar kom ik mooi weg) Nu weer op naar de RV waar we Aggie afzetten waarna de echte feestbeesten nog ff de stad ingaan. Wij gaan naar de rollercoaster bij new york new york. We spelen al een half jaar een spelletje waarbij je vrijkaartjes en korting kunt sparen op dingen in LV. We moeten nu naar de mlife balie in bovengenoemd hotel en de dagpas van de roalercoaster claimen. Dit lukt evenals twee bier voor een geld. Dus wij om 23:15 met onze dagpas naar de 8 baan. Mijn kaartje was overigens een one way, maar Jim en Mica zijn lekker toch nog 3 keer meegeweest. Toen was het 0:00 en de dag om ;). Nu Mica bij de Starbucks geparkeerd en de mannen voor hun bier. We kregen twee emmers, was net of we bij de bierfesten in Beieren waren. Moet erg gezellig zijn geweest neem ik aan, de foto's uit de bus zeggen genoeg. Maarrr zoals ze zeggen in Vegas. : what happens in Vegas stays in vegas. Welterusten allemaal

• 12 Augustus 2016 - 21:19

Daisy:

Jeetje wat een pech met de camper, maar in Vegas was dat hopelijk snel vergeten. Altijd leuk even shoppen in Amerika. En echt grappig dat jullie genoeg hadden gespaard voor de achtbaan. Super leuk dat jullie daar in zijn geweest. Geniet nog van Vegas en wie weet kunnen jullie nog wat extra reisbudget winnen ;)

• 13 Augustus 2016 - 05:09

Erik:

Mooie belevenissen en leuke verslagen!!
    Ga zo door en stuur ook nog eens wat plaatjes, ik ben zo benieuwd hoe het er allemaal uitziet!
    Groeten uit Westzaan

• 13 Augustus 2016 - 13:54

Sepp:

Ik mis HOOTERS, je weet wel vrouwen met die toeters!