Van Valley of Fire naar GC - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van John Boukens - WaarBenJij.nu Van Valley of Fire naar GC - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van John Boukens - WaarBenJij.nu

Van Valley of Fire naar GC

Door: John

Blijf op de hoogte en volg John

13 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Las Vegas

Lief Dagboek. Vanmorgen gegeten op de mooiste plek op aarde. Fantastisch rode bergen overal om ons heen. Na het ontbijt water afkoppelen evenals stroom. Het laatste water geloosd en op naar The Grand Canyon. Dit keer de north Rim. Deze schijnt minder druk te zijn dan de south Rim, we gaan het zien Onderweg maar weer eens ons sleurpie gevuld. Daar ontdekten onze cybergoeroe's een perfectie WiFi dus daar hebben we bijna een uur aan de pomp gestaan. Nu op naar de campground. Jim heeft vandaag veel gereden ivm dichtvallende ogen van de reisleider. Een maal op Grand canyon Np komt de wild life weer tevoorschijn. Hertjes, paarden, koeien en kraaien. Na een uurtje bereiken we de campsite. Eerst melden bij de ranger en dan de rv recht en vlak inparkeren. Slides uit en the awning uit. John en Mica doen hun eerste oriënterende hike, en komen twee uur later terug om te eten. Ze hebben al mooie dingen gezien onderweg en weten where to go tomorrow at sunrise. Na wat gegeten te hebben vroeg in bed morgen staat de wekker op 4:15. Welterusten.