Grand Canyon - North Rim - Reisverslag uit North Rim, Verenigde Staten van John Boukens - WaarBenJij.nu Grand Canyon - North Rim - Reisverslag uit North Rim, Verenigde Staten van John Boukens - WaarBenJij.nu

Grand Canyon - North Rim

Door: Mica

Blijf op de hoogte en volg John

13 Augustus 2016 | Verenigde Staten, North Rim

Hallo papa’s dagboek,

Papa vindt het erg fijn als we met ze alle jou gebruiken. Nou dan doen we dat toch.

Vandaag stonden we lekker vroeg op, want ik moest en zou de zon opgang zien, hiero in de Grand Canyon - North Rim.
4:15 ging het wekkertje en 4:55 gingen we op weg naar Bright Angel Point. Het was een aardig lastige trail in het donker, maar gelukkig waren papa en ik gister ook maar een stuk of 100x gestroffeld. Dus dat moest goed komen, wat het ook kwam. Papa en mama met een zaklantaarn en we kwamen al snel bij een heel mooi uitzicht punt. Over links zag je de zon op komen en over rechts zag je hoe de zon de canyon verlichte, het was een pracht uitzicht. Na 1000 foto’s en veel bewondering, zijn we weer een klein stukje terug gelopen. Bij een Lodge hebben we heerlijk ontbeten(met buiten stoelen die een pracht uitzicht boden), na mijn mening met het beste en mooiste uitzicht ooit in mijn leven!

Toen we terug waren bij de camper, hebben we de wasjes opgehaald en zijn gaan wassen. Mij hadden ze mooi gedumpt bij een soort oud supermarktje/restaurantje, met sloom internet en super sloom stroom. Zodat ik dan even voor jullie foto’s kon uploaden. En het ging best redelijk ik was 1 uur verder en er stonden 4 foto’s bij het verslag “Daar zijn we weer”…! Gelukkig is het na 3,5 uur gelukt om er iets meer op te zetten, maar het is werk in proces...

Na dat alle wasjes zijn gedaan, zijn opgehangen, apparaten zijn opgeladen, bladen zijn gelezen en spelletjes zijn gespeeld. Gaan mama en ik koken.

Na het eten gaan mama en ik douchen en Jim en papa gaan nog even de canyon bekijken. De trail waar is over schreef is namelijk vlak bij ons en heeft mooie uitzicht punten.

Na dat we allemaal weer terug waren bij de camping, nog even gezellig en bakkie gedaan. En was het weer tijd om ons bed in te duiken.

Nou tot de volgende keer lief dagboek en lieve lezers,

Kus Mica

ps. AAAAH NOG 23 nachtjes slapen tot ik au pair wordt..!!

  • 14 Augustus 2016 - 22:23

    Tony:

    Ik heb genoten van jullie belevenissen en nog even geduld Mica voor je het weet ben je au pair.
    Dikke kus ....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, North Rim

John

Actief sinds 14 Juli 2011
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 128032

Voorgaande reizen:

16 Juni 2018 - 30 Juni 2018

Boukies on tour+2

14 April 2017 - 07 Mei 2017

Boukies On Tour Part 3

02 Augustus 2016 - 25 Augustus 2016

Boukens on tour part 2

08 Augustus 2011 - 28 Augustus 2011

Boukens on tour

Landen bezocht: