Rustdag in Mesa Verde - Reisverslag uit Mesa Verde, Verenigde Staten van John Boukens - WaarBenJij.nu Rustdag in Mesa Verde - Reisverslag uit Mesa Verde, Verenigde Staten van John Boukens - WaarBenJij.nu

Rustdag in Mesa Verde

Door: John

Blijf op de hoogte en volg John

18 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Mesa Verde

Rustdag in mesa verde
Lief dagboek. Een campsite waar ik me gezien de website iets meer van had voorgesteld. Blijkt dat de afgravingen en mooie hikes plaats hebben na een tunnel waar wij met onze 30 footer en 12 high niet door kunnen. Helaas. Na een nacht met regen, me rug werd nat toen ik op het toilet zat onder het dakraam, besluit ik eieren te gaan bakken. We hebben prachtige bacon gekocht en witte eieren. Dit alles ga ik serveren op een garlic Bread. Helaas heeft de afzuigkap ff kuren dus gebruik ik de airco als ventilator. Ter hoogte van eierpaar drie begint de brandmelder pas te loeien. Ik heb mazzel. Als mijn Aggie weer alles heeft ontvet gaan we voor een trail. Om bij de trail head( het startpunt) aan te komen is al een trail opzich. 2/3 van de trail is stijl omhoog, dus Ag op kop. Na 12 haarspeldbochten een imitatie van olga lowina. Er kruip een ratelsnake over het pad. Het beest is geschrokken van olga dus die kruipt, na een mini foto shoot, onder een steen en wij gaan door maar nu toch wel erg scherp kijkend op het pad. Na een uur bereiken we de top. Ik ben mijn hoedje vergeten en waar vanmorgen nog wolken waren schijnt nu de zon. Ik heb van mezelf al een zonnesteek dus snel naar beneden. Op de weg terug nog wat hagedissen gespot maar gelukkig geen slang meer. Beneden aan gekomen een lunch met cinamon Rolls. Daarna gaan we voor een wasje en een douche. Vanavond staat er maar weer eens bbq met kampvuur op het menu we weten niet of dit morgen ook kan. Er heerst hier in elk park een ander Fire regime dus je moet het pakken als het kan. Zo blij dat ik je vanmiddag niet afgeschreven heb. We hebben de bbq koud binnen de fik in de korf en er komen dikke druppels en onweer, dat soort onweer dat je alleen hier ziet. Kortom snel de schoorlijnen aanspannen en binnen met de gordijnen omlaag koffie terwijl de vloer trilt van het onweer. Fijn dat we van alle soorten sanitair zijn voorzien want vanavond wordt alles weer gebruikt. Heb ik het niet voor niets gehuurd ;) Welterusten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Mesa Verde

John

Actief sinds 14 Juli 2011
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 128035

Voorgaande reizen:

16 Juni 2018 - 30 Juni 2018

Boukies on tour+2

14 April 2017 - 07 Mei 2017

Boukies On Tour Part 3

02 Augustus 2016 - 25 Augustus 2016

Boukens on tour part 2

08 Augustus 2011 - 28 Augustus 2011

Boukens on tour

Landen bezocht: