Luisteren naar de beren - Reisverslag uit Kingston, Canada van John Boukens - WaarBenJij.nu Luisteren naar de beren - Reisverslag uit Kingston, Canada van John Boukens - WaarBenJij.nu

Luisteren naar de beren

Door: john

Blijf op de hoogte en volg John

20 April 2017 | Canada, Kingston

Lief Dagboek
Het leven van een campeur begint vaak met gerochel en een sigaretje, de mijne niet. Dus zet ik koffie check de mail en wacht tot mijn Aggie wakker wordt. Dat is vanmorgen vrij snel. Ik dacht, want het was koud, ik zet de verwarming ff lekker aan. Mits het wat warmer wordt gaat het brandalarm af, Aggie ook wakker. Leer moment van vandaag, eerst boterhammen zakje om de brandmelder voor de verwarming aan gaat. Op naar de douche, floradiaans warm. De koude kraan werkt tegen gesteld, handig heb nu 2 brandwonden. Lekker kunnen ontbijten met brood uit de oven. Alles moet een beetje leeg voor Canada. Rond 10 zakken we af naar Brattleboro waar we de laatste ontbrekende keuken hulp middelen kopen. Dan proberen we naar Old Forge te rijden. Al snel blijkt dat we de tom tom niet serieus genoeg te hebben genomen en staan we weer voor een bord van 11,2” Geen probleem keren en terug. Na wat hulp van de camping bazin gaan we nu goed rijden. Wat volgt is een mooie route. Aggie zwaait vriendelijk terug naar een agent die ons maant wat rustiger te rijden We stoppen een aantal maal voor stroom versnellingen en meren. And last but not leased sneeuw! Links en rechts toch nog veel sneeuw. Rond 19:00 bereiken we de camping. Bij de receptie hangt een brief waarop Boukens staat. Ik begrijp dat 700 ons nummer wordt voor vannacht. Dan zijn we weer in beren land, dus alles wat lekker ruikt uit de rv. Wij hebben al niet veel en zeker omdat we morgen naar Canada gaan .De wifi werkt goed dus de laatste nieuwtjes worden uitgewisseld .Als het donker wordt en we terug keren in de camper luisteren we lekker naar Amerikaanse muziek en koken we ons pakkie knor voor vanavond. Doordat we naar Canada reizen hebben we nog niet echt grote en of verse boodschappen gedaan om problemen bij de grens te voorkomen. Bakkie koffie beetje dag boek en lekker op tuk en luisteren naar de beren.