Tornonto met Dennis - Reisverslag uit Toronto, Canada van John Boukens - WaarBenJij.nu Tornonto met Dennis - Reisverslag uit Toronto, Canada van John Boukens - WaarBenJij.nu

Tornonto met Dennis

Door: John

Blijf op de hoogte en volg John

24 April 2017 | Canada, Toronto

Lief Dagboek
De nacht heeft ons droog weer gebracht dus we gaan op naar Toronto, to see Dennis. Ik bombardeer Dennis met apjes terwijl we lekker ontbijten. We rijden naar de dichtstbijzijnde GO de trein hier ter plaatse. We kopen een kaartje en doen nog een bakkie. De trein komt als iedereen in de wachtruimte in beweging komt. We gaan nadat de trein goed is aangemeerd de trein in. Ze hebben hier tapijt in de trein, zou je in Nederland moeten proberen. Na zes haltes en 53 minuten verder zijn we op Union street. We gaan eruit en kiezen gelijk het PATH het overdekte stelsel van 28 km door Toronto langs alle winkels en kantoren. Ideaal. We zitten in het zakencentrum van Toronto, je weet niet wat je meemaakt. Onder al die wolkenkrabbers met mensen zitten megagrote eetzalen. Je kunt hier kiezen van specialiteiten uit IJsland tot Amerikaans eten oosters en Antilliaans heel bijzonder. We hebben met Dennis afgesproken rond 13:15 onder de klok op Union street. Dennis is te vroeg en wij nooit te laat dus zitten we mooi op tijd in de Starbucks. We doen een bakkie met Dennis die ons daarna weer naar de GO brengt die ons weer naar Bronte brengt. Zes haltes verder stappen we uit en ontdekken ons rvtje. Start de engines and hit the road for Buffallo waar onze super hulp uit Amerika een campsite voor ons geboekt heeft ( ik had er zelf een geboekt in Buffalo Wyoming) Na een zeer druk ritje en maar weer eens benzine tanken komen we aan bij weer verschrikkelijk aardige meiden van de KOA hier. Beetje licenseplate problemen maar daarna zorgen ze dat ik de rvcampsite in Buffalo WY terug gestort krijg op mijn rekening. Vervolgens nog de roadbear korting en we staan hier bijna voor niks, dacht je. Mooi plekje, rv zoveel mogelijk links geparkeerd kunnen we rechts droog uitstappen. Er gebeuren hier om ons heen teveel grappige dingen om hier te schrijven maar chinezen is hier toch wel het steekwoord. Op deze camping kan ik zelfs in bad maar verkies de invalide douche. Lekker veel ruimte voor mijn echo. Als ik in de rv kom geniet Aggie van haar laatste nacht rust voorlopig, morgen komt ons draakje.

• 24 April 2017 - 19:44

Tony Lokkers:

Leuk om over Dennis te lezen, onwijze stad Toronto met die hoge wolkenkrabbers.