Mister and Misses President - Reisverslag uit Millersville, Verenigde Staten van John Boukens - WaarBenJij.nu Mister and Misses President - Reisverslag uit Millersville, Verenigde Staten van John Boukens - WaarBenJij.nu

Mister and Misses President

Door: John

Blijf op de hoogte en volg John

26 April 2017 | Verenigde Staten, Millersville

Lief Dagboek
Nou dat was een hoop Friendship vannacht, We lagen hier zo lekker dicht op de highway dat we zeker 2500 vrienden hebben kunnen groeten. Na een trage startup gaan we richting Baltimore. Twee uurtjes voor de wielen en een liter koffie verder zijn we er. Parkeren, nee dus probleempje. We stranden op de parkinglot van notabene een ALDI. Binnen even vragen of we kunnen blijven staan. Dat mag als we om 21:00 maar weg zijn want dan komen de wilde naar buiten???? Mica boekt mijn eerste Uber van mijn leven. Nog geen 5 minuten later staat er een Toyota met lunchende driver voor ons neus. Als de sushi van de bijrijders stoel weggehaald is kan ik instappen. We rijden naar de harbour waar we ansicht kaarten kopen voor ons oudere medemens. Nu nog een rondje over de oude Charles street en we gaan een wolkenkrabber van wel 28 verdiepingen in. Mica scoort haar Groupon korting en wij stappen in de turbo lift. Boven genieten we van een mooi uitzicht, gelukkig is het niet te hoog dus Aggie durft ook te kijken. Hierna komen we op het volgende hoogte puntje van de dag. Beneden regelt Mica weer een Uber. Na 6 minuten rijdt er een VW Golf GTI Handgeschakeld voor die ons weer naar de Aldi brengt waar we zijn begonnen. Ik vindt het fantastisch, zo 2017. Voor 2 keer 8$ besparen we ons een berg aan geld en stresssss. Maar goed nu verder naar The Capitol Campground op zo een 20 mile dus niet zo een stuk. Na een tunnel van 3 mile met een clearance van 13” heb ik het wel gehad. Gelukkig de laatste tunnel voor vandaag. Dacht ik. Na wat bukken bereiken we Capitol Hill, onze campground voor vannacht. Na ingeschreven te zijn door kibbelende miss Bush sr worden we door George naar plek 92, een mooie plek met s/w/e.gebracht. Goed plekkie maar op ons bordje staat 29. Omdat George een aantal jaren in Nederland heeft gewoond kunnen we hem uitleggen dat hij de cijfers heeft verwisseld. We krijgen nu een plekkie met w/e de sewer moeten we apart dumpen. We gaan lekker chillen, koken een warme hap en schrijven ons dag boek. Sávonds belt Yvette, Mica haar collega au-pair en zitten we een uurtje in gebabbel gebabbel. Niet te laat slapen morgen gaan we naar Washington DC.

• 01 Mei 2017 - 22:13

Gertrude :

Leuk. Je sit anders heel relaxed