Vaderdag - Reisverslag uit Twin Falls, Verenigde Staten van John Boukens - WaarBenJij.nu Vaderdag - Reisverslag uit Twin Falls, Verenigde Staten van John Boukens - WaarBenJij.nu

Vaderdag

Door: John

18 Juni 2018 | Verenigde Staten, Twin Falls

Lief Dagboek
Vandaag is het vaderdag, dus.....heb ik een heel mooi kado van mica gekregen in de vorm van 7 nummerborden uit de States. Ik ben er erg blij mee in ieder geval. Na het kado nog ff douchen en op pad. Eerste stop benzinepomp voor koffie en 3 gallon premium gasoline. We hebben vandaag een lange reisdag, mede gedwongen door het regenachtige weer. We verplaatsen ons vandaag door Oregon naar Idaho. Een lange rit van 402 Miles. Wat is dat Oregon mooi met mooie vergezichten, grasvelden en het vee. Nu vergeet ik de bergen, prachtig. We rijden dus via de 84 East van Boardman naar Boise de hoofdstad van Idaho. We vervolgen ons weg naar twin Falls alwaar we een motel hebben geboekt. Mica rijdt ons veilig in de regen naar het hotel. We pakken uit, ontdekken dat we een ouderwetse plunger nodig hebben. Op naar de receptie. Eerst de WiFi code maar en dan op naar de Grand Caneon/niagra falls in het klein, the shoshone Falls. Onderweg toch nog maar een umbrella gekocht bij de target. De Falls waren rustig rond 7:00 Pm maar daardoor dus zeer zeker goed te bereiken en goed te zien. Na de Falls op naar Chili’s waar je heerlijk kan eten. Schrijf de namen maar een beetje op tegenwoordig, kunnen ze thuis ff mee googelen. Mica trakteert ivm fathersday dus mijn avond kan niet meer stuk, alhoewel nog ff met de plunger....... goodnight

• 18 Juni 2018 - 15:28

Jacqueline :

Hoi luitjes

Ik ben weer aan het genieten van jullie verhalen.
    Ga zo door.

• 18 Juni 2018 - 20:27

Gertrude:

Klinkt heel mooi.

• 18 Juni 2018 - 21:46

Erik:

Klinkt allemaal weer goed, we hangen aan jullie lippen!