Vuurwerk - Reisverslag uit Pigeon Forge, Verenigde Staten van John Boukens - WaarBenJij.nu Vuurwerk - Reisverslag uit Pigeon Forge, Verenigde Staten van John Boukens - WaarBenJij.nu

Vuurwerk

Door: John

Blijf op de hoogte en volg John

27 Juni 2018 | Verenigde Staten, Pigeon Forge

We zouden heel vroeg op vanmorgen,in motel6 in Cave City, voor een grotten tour bij Mammoth Cave. Ging bijna goed we hadden the Frozen Niagra tour van 9:15. We waren mooi optijd aanwezig dus nog ff aanzicht kaarten kopen etc. Daarna verzamelen bij shelter B en met een omgebouwde schoolbus naar het begin van de Cave. Het was een leuke mooie en leerzame rondleiding van een ranger in spe. We weten weer alles over stalagmieten en stalagtieten. Onder de grond was het lekker koel, toen we weer boven de grond kwamen was alles tropisch warm, maar het begon te regenen. Vanaf dat moment stopt het niet meer met regenen en gaat het van categorie 1 tot 5. Wat een zeik weer. Allemaal nog niet zo erg bij mijn rijbeurt in ons tucson SUV. Maar de wegen zijn zo druk en slecht dat het tezamen geen goede combi is. We rijden weer zo een 400 kilometer richting het Great smoky mountain NP Maar zoals u begrijpt gaat daar de tent dus ook niet op. Via de wallmart voor bolletjes en Chicken file, een aanrader van Mica, belanden we in motel America Inn&Suites in Pigeon Forge. Het is een fantastisch nep plastic Amerikaans dorp met heel veel decor stukken uit bekende films, pretparken, restaurants en nog meer van hetzelfde. Als ik savonds mijn dagboek schrijf en Mica ligt bij te netflixen wordt er ff verderop meer vuurwerk afgeschoten als bij het jaarlijkse vuurwerk op de kermis van hoorn. Als straks iedereen, ook het RIO grande zwembad onder ons raam, om 11:00 Pm maar stil is want dit staat in de plaatselijke verordening. Wordt vervolgd, Welterusten.