Op naar Atlanta - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van John Boukens - WaarBenJij.nu Op naar Atlanta - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van John Boukens - WaarBenJij.nu

Op naar Atlanta

Door: John

Blijf op de hoogte en volg John

29 Juni 2018 | Verenigde Staten, Atlanta

Onder het rode dak was het ook weer prima toeven op onze queensize bedjes. Alleen onder het lakentje en de airco op 72. Vlug naar de receptie voor koffie. Dan de tent die lag te drogen in de kamer ingerold, een broodje en weg. We gaan vanmorgen naar Congaree NP. Ons laatste parc van deze ronde. Het is een van de laatste en grootste hardhout bossen van America. Het is hier heel rustig, je loopt door het parc over een boardwalk. De grond is te drassig. We doen de hike titaan punt 3, hierna komen echt teveel moskitos en zullen we lekgeprikt gaan worden. Dus terug naar de car en op naar opa en oma in Atlanta. Een ritje van vier uur. Onderweg worden we alweer gewaarschuwd voor thunderstorms en wat al niet meer. Gelukkig halen we Megans ouders heelhuids en vrij droog. We doen een praatje, laden de campeerspullen uit en zetten koers richting downtown Atlanta om te gaan eten bij The Varsity. Een hotdog restaurant waar je geweest moet zijn. Klopt. Heerlijke hot dog gegeten met uienringen en varsity orange dit is een splitijsje in milkshake vorm. Heerlijk. Dan mogen we door de avond spits naar ons AirPort Motel 6. Zes banen dik en file waar je maar kan kijken, maar ook dit lukt. Helaas wel wat regen dus niet geheel droog naar de receptie. 10PM plat de wekker staat voor het eerst in twee weken. Welterusten.