Karretje parkeren - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van John Boukens - WaarBenJij.nu Karretje parkeren - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van John Boukens - WaarBenJij.nu

Door: John

Blijf op de hoogte en volg John

30 Juni 2018 | Verenigde Staten, Atlanta

Om zes uur gaat ie dus af die onverbiddelijke wekker, en twee tegelijk met een ander muziekje. Mica onder de douche ik opzoek naar koffie. Ik terug en douche. Mica ruimt in als altijd. Uitchecken en op naar Alamo het verhuurbedrijf. Had me er vanalles van voorgesteld maar het ging net als de carretjes bij de supermarkt, zet daar maar neer. Tot ziens. Heel verrassend dat we in deze twee weken op die rotte wegen geen flat titel hebben gereden in alle pudholes. Of op het schildpad dat mica net kon ontwijken. Maargoed de koffers moeten in gecheckt, 25$ per stuk omdat het een binnenlandse vlucht is. Alles gaat verder natuurlijk smooth, we hebben immers tijd zat. We hebben een , rommelig vlucht in een oude MD 80 de tegen hanger van de Fokker honderd waaraan ik ooit nog wel eens meeheb mogen bouwen, een vlucht van 2 uurtjes naar philledelphia. Aangekomen regelt mica een ubertje en met een half uur zet hij ons in Garnet Valley, waar mica woont af. Eindelijk thuis denkt mica. De hereniging is super iedereen blij en mica helemaal, en wat is de tweeling gegroeid. We kopen smiddags nog helium ballonnen om op te laten voor Sanne haar verjaardag. Als we savonds bij het haardvuur worden belaagt door muggen gaan we naar binnen en zoek komijn eerste opklapbed op van deze vakantie. Welterusten.

• 01 Juli 2018 - 09:01

Daisy:

Zo wat een afstand hebben jullie afgelegd! Maar gelukkig heeft Mica nu bijna alle staten op haar lijstje! En ook weer aantal bezienswaardigheden van de bucket list af! Goede reis terug John! En Mica nog veel plezier de laatste maanden!