Op naar Dead horse point state parc - Reisverslag uit Black Canyon, Verenigde Staten van John Boukens - WaarBenJij.nu Op naar Dead horse point state parc - Reisverslag uit Black Canyon, Verenigde Staten van John Boukens - WaarBenJij.nu

Op naar Dead horse point state parc

Door: John

Blijf op de hoogte en volg John

21 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Black Canyon

Op naar Dead horse point state parc
Lief Dagboek
Vanmorgen maar weer eens begonnen met omelet di pappie. Dus plastic zakje om de brandmelder en gaan. Stokbrood in oven, spek in de pan, geklutste eieren en smikkelen maar. Als Aggie de boel weer heeft opgeruimd kunnen we gaan. We rijden nu nog langs ons laatste viewpoint en zetten koers op moab. Moab is een bruisend stadje dat erg op het toerisme is ingesteld, wij vinden het niet zoveel en kunnen geen goede WiFi vinden dus we gaan. Onderweg nog langs the postoffice om te kijken of we al wat spullen van Mica naar haar aupair adres kunnen sturen. Wel gevonden maar dicht op zaterdag. Wordt vervolgt. Nu een klein tripje van 50 mile en we zijn er. We doen bij het visitorcenter een rondje hikes en gaan de campground opzoeken. Klein probleempje wordt dat we hier wel kunnen dumpen en stroom hebben maar geen water. En morgen ook niet. Het wordt dus strak 2 minuten douchen en morgen met de wiggelroede opzoek naar water. Op de campground gaat ieder zijn eigen weg. Er lopen hier twee kleine cayotie's over de camping dus ramen en duren gesloten houden. Als Jim om 18:45 thuis komt van zijn hike gaan we eten en afwassen. Vervolgens weer een heel mooie zonsondergang kunnen zien. We zitten heerlijk buiten in het donker naar de sterren te kijken, breken ons nek als we in het stik donker naar de restroom lopen. En gaan na de 2 minuten douche tevreden slapen. Welterusten.

• 22 Augustus 2016 - 10:20

Erik:

Leuke belevenissen en verslagen!
    Geniet nog van de laatste dagen, goede reis en groeten uit Brugge!
    Erik en Christine

• 22 Augustus 2016 - 13:35

Tony:

Wat een onwijs grote camper hebben jullie en geen water. Ach komt wel weer goed. Leuk geschreven John.