Vieze Rv - Reisverslag uit Stillwater, Verenigde Staten van John Boukens - WaarBenJij.nu Vieze Rv - Reisverslag uit Stillwater, Verenigde Staten van John Boukens - WaarBenJij.nu

Vieze Rv

Door: Mica

Blijf op de hoogte en volg John

25 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Stillwater

Hallo dagboek van papa en trouwe dagboek lezers,

Vandaag hadden we een lang ritje voor de boeg, een uurtje of 5. Wel is dit de laatste lange keer, kan ook niet anders want we mogen nog maar 4 dagen genieten van deze mooie reis. Maar dat mag de pret niet drukken, heerlijk ontbeten met een gebakken eitje van chef papa.(Stiekem komen de eieren nu ook echt mijn oren uit, maar niet tegen papa zeggen want ze zijn wel heel lekker!! Oh en mazzeltje voor mij, de eieren zijn op..!) Na het ontbijten alles weer opruimen en op naar beneden. Daar nog even vlug bij een "Welcome Center" water gevuld. Nu ga ik jullie het verschil ook even leren van een "Welcome Center" en "Visitor Center". In een "Visitor Center" is een gebouw met alle informatie van het park, je kan er spullen kopen en door kleine museumpjes heen lopen, gezellig dus. Nou vandaag had ik mama overgehaald omdat we toch moesten wachten op het water. Dan toch maar even zo'n knots gezellige "Welcome Center" mee te gaan om daar te kijken of ze nog een leuke ansichtkaart voor ons hadden. Nou dom plan, 1 er was geen ansichtkaart en ten 2e was er een vrouw die alles van ons wilde weten, alles. Het was een soort VVV, dus ze moest weten waar we nu vandaan kwamen en hoe we dachten nu verder te rijden... Nou dat wisten we allebei niet want dat laten wij aan de mannen over. Na dat mama ons er eindelijk had uitgeluld, vroeg ze toch nog even lief of we nog even hun gastenboek wilden invullen. Nou ik invullen, zag ze dat we van "Holland" kwamen.... Nou je snapt hem, nog net niet rennend die tent uit snel terug naar de RV. Papa was klaar en we gingen op weg naar de camping. Na 2,5 uur rijden, was ik ergens in slaapgevallen en toen ik wakker werd regende het super hard en gingen we een grind pad rijden naast een riviertje. Nou helemaal niks dus, het grind werd hard afgevuurd op de onderkant van de RV, wat heel vervelend klonk. En regen en geen geasfalteerde weg is gewoon niet fijn. Dus toch maar omgedraaid en het asfalt opgezocht. Even later kwamen we aan bij een western dorpje, daar nog even wat boodschapjes gedaan en getankt. Half uur later waren we bij de camping, daarna ons plekje gevonden. Mama en ik koken en daarna nog ff bakkie en weer op naar bed. Kijken wat er morgen weer is te beleven.

Xx MicaU