Nog 60 uur tot aan de start - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van John Boukens - WaarBenJij.nu Nog 60 uur tot aan de start - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van John Boukens - WaarBenJij.nu

Nog 60 uur tot aan de start

Door: John

Blijf op de hoogte en volg John

11 April 2017 | Nederland, Hoorn

Lief Dagboek
Daar gaan we weer voor de derde keer en wel een bijzondere ook weer.
Onze mica is sinds september Au-pair in America en wilde ons heel graag haar nieuwe land laten zien. Wij discreet afgeslagen maar allang geboekt natuurlijk. Dit jaar zit hem de spanning erin of onze esta nog geldig is en of de border securety bij canada echt zo moeilijk te passeren is. We gaan namelijk vanaf New York naar Main en van Main naar binnen via white national forrest and the finger lakes richting Kingston Canada in de provincie Antario.Vervolgens Toronto Niagara Falls Detroit en dan weer afzakken naar Pennsylvania waar we verjaardag gaan vieren bij de Abbots waar Mica woont. Daarna nog een paar dagen washingthon en New York en weer naar huis. Het is bijna niks. Oja we rijden natuurlijk weer in een RV, iets kleiner maar wel zo gezellig hoop ik met een goede kachel, het kan nog sneeuwen in deze tijd van het jaar. Na de reservering van drie campings ben ik gestopt met de voorbereiding want alles lijkt nog wel dicht te zijn. Wordt vervolgt. Zo snel ik weer meer nieuws heb meld ik me weer. We hebben er zin in het wordt weer onze eerste vacantie sinds tijden met zijn tweeen. Blijft leuk.

• 13 April 2017 - 16:56

Jacqueline:

Ben weer benieuwd naar de verhalen.

• 13 April 2017 - 19:54

Tony Lokkers:

Hoi Agnes en John, daar gaan jullie weer lekker naar Mica toe,
    we wensen jullie een goede reis en heel veel plezier met elkaar,
    en mochten jullie bij Dennis belanden , geef hem dan een dikke zoen van ons en Janet natuurlijk , als jullie er aan toekomen om er heen te gaan en tijd hebben. XXX Tony en Ed