Nieuwe Campeuse - Reisverslag uit Buffalo, Verenigde Staten van John Boukens - WaarBenJij.nu Nieuwe Campeuse - Reisverslag uit Buffalo, Verenigde Staten van John Boukens - WaarBenJij.nu

Nieuwe Campeuse

Door: Mica

Blijf op de hoogte en volg John

24 April 2017 | Verenigde Staten, Buffalo

Lief Dagboek
De hele nacht liggen draaien, ons dochter komt. Ze komt uit Philadelphia en neemt het vanaf hier over: nadat ik gister avond mijn laatste kleren inpak. Ga ik maar slapen want over 4 uur gaat mijn wekker… Uhm 3 uur al, ja 3 uur. “Goedkoper” proberen te vliegen brengt zo zijn nadelen, vroeg en voor een 2 uurs vlucht gewoon moeten overstappen. Vandaag dus in 2 vliegtuigen gezeten met me luie reed. Het ging allemaal super snel en heb het meeste ook geslapen. Gelukkig wilde mijn lieve host moeder mij zo vroeg wel even naar het vliegveld brengen, waar ik erg dankbaar voor ben. De ubers lijken mij niet zo veilig om 4 uur s’ochtends .

Na dat ik mijn koffer heb gevonden is het tijd om te zoeken naar de camper. Gelukkig duurt dat niet zo lang en zijn we al snel onderweg naar Niagara Falls. Eerst moeten we dan nog tol betalen en de grens over. Bij de grens duurt het wel even maar nadat een vriendelijke meneer onze paspoort controleert zijn we weer snel onderweg. We zijn nu al praktisch gezien naast de Niagara Falls, dus zoeken een parkeer plaats en lopen er op af. Ik heb mijn ouders er beide van moeten overtuigen dat we op de boot moesten. Wat mij natuurlijk zonder moeite lukte. Mijn host ouders hadden mij verteld als ik daar ooit kwam ik sowieso naar de Canadese kant moest en als ik dan toch een echte echte toerist wilde zijn, op de boot moest varen. De boot brengt je tot heel dichtbij de waterval super gaaf. Drijf nat daarna lopen we nog even rond en gaan we verder naar Niagara Lake. Daar zijn we door heen gereden en hebben een heerlijk ice wine op de kop getikt. Ook zo iets wat je moet doen als echte echte toerist.

Daarna doorgereden naar Port Dover, waar we onze camper voor vanavond gaan stallen. Aangekomen is er niemand die ons kan helpen, want de office uren zijn over. Nadat papa en ik gebeld hebben en bijna dan maar online een reservering maken. Komt er een vriendelijke mevrouw op ons afgelopen. De camping baas die ons graag verder helpt. Na een heel gesprek hoe ze bijna heel Europa heeft gefietst, inclusief NL, is het tijd om te betalen. Aaaoo het is alleen cash, papa heeft niet veel tijd gehad om hier geld te halen. Dus dat betekent op naar de stad met de camper, wanneer ze aanbied dat papa en mama de haringen in de grond kunnen slaan. En zij mij wel even heen en weer rijd in haar truck naar de atm in de stad. Hele gesprekken over hoe zij de hele wereld al heeft gezien en waar ik dan ook echt heen moest. En dat ik goed bezig was als een au pair, gewoon je dromen blijven na gaan. Ik terug wij betaald en nu etens tijd, ik heb honger. Nog even kletsen en dan vallen bij mij nu toch echt de luikjes dicht.

Xxx Mica, fijn weer in je te schrijven lief dagboek.

  • 25 April 2017 - 07:55

    Daisy:

    Super leuk he de watervallen en die excursie vonden wij ook zo leuk. Al lijkt het me nu wel koud om zo nat te worden. Veel plezier met zijn drietjes. Is de camper wel groot genoeg? ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Buffalo

John

Actief sinds 14 Juli 2011
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 128049

Voorgaande reizen:

16 Juni 2018 - 30 Juni 2018

Boukies on tour+2

14 April 2017 - 07 Mei 2017

Boukies On Tour Part 3

02 Augustus 2016 - 25 Augustus 2016

Boukens on tour part 2

08 Augustus 2011 - 28 Augustus 2011

Boukens on tour

Landen bezocht: