Nice roless - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van John Boukens - WaarBenJij.nu Nice roless - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van John Boukens - WaarBenJij.nu

Nice roless

Door: John

Blijf op de hoogte en volg John

05 Mei 2017 | Verenigde Staten, New York

Lief Dagboek
Alhoewel het was voorspeld is het nooit leuk om wakker te worden met regen. Wat de pijn een beetje verzacht is dat je droog en warm ligt. Dus snel ff uit bed koffie zetten en boiler aan en snel terug. Als de geur van koffie de camper heeft gevuld is het veilig om uit bed te komen en een lekker doucheje te pakken. Het wordt immers wachten op de zon dus nuttige dingen binnen te doen. Morgen moeten we de rv inleveren dus de kasten moeten leeg, en het bier moet op. We hebben tot 14:03 want dan wordt het droog, ook zo een voordeel van reizen in deze tijd, internet en buienradar. Als ik op de tweede koffer zit om hem dicht te krijgen stopt de regen. Nu nog de vuil watertanks legen, en op naar de stad. Deze keer met de boot, we varen over de Hudson naar Manhattan een overtochtje van een kwartier. Helaas is het nog wel bewolkt waardoor het nu echt lijkt of de hoge gebouwen de wolken krabben. Met voet op vaste wal zetten we koers op 9/11 monument en Vessey Street langs het kerkje links af en uptown richting China Town. Bij Canal Street rechts af en ja hoor we zijn er, beautiful Rolex. Om de vijf meter staat hier een officiële Rolex dealer met certificaat. Dacht eerst dat het potlood venters waren maar hun rolexen hangen binnen in hun jas. Handig hoor. Na China Town in San Francisco gezien te hebben is dit een slap aftreksel lopen we door naar Little Italia. Weinig verschil behalve dat don corleone hier de rolexen verkoopt. Zonde tijd terug naar de PATH. We lopen nog een keer via het 9/11 monument om een goede blijvende herinnering op te doen. Nu gaan we voor de laatste keer met de PATH onder de Hudson door, we komen hier ooit een keer terug als het wat warmer is of juist veel kouder. Bij de rv gooi ik het eten weg dat ik geplaned en gemaakt had voor vandaag, door een honger klop toch weer teveel gegeten in de stad. Het is niet het enige wat we over houden. De rest aan bruikbare artikelen laten we morgen achter in de ruil winkel van Road Bear. Het meest gaat me natuurlijk ons kogel BBQ, waarop we helaas maar 2 keer hebben kunnen bbqen, aan het hart. Als we liggen kunnen we terug kijken op een heerlijke vakantie, maar we hebben nog een reis dagje morgen

• 06 Mei 2017 - 22:49

Jacqueline:

Weer genoten van al jullie verhalen.
    Tot gauw

• 07 Mei 2017 - 00:07

Tony Lokkers:

Mooie vakantie gehad , en een goede reis morgen naar huis,

• 07 Mei 2017 - 07:41

Erik:

Mooie verhalen en belevenissen, weer een onvergetelijke vakantie!
    Mooie reisverhalen waarin we een goed beeld hebben gekregen van jullie dagelijkse bezigheden, top!!