slapen met Casper - Reisverslag uit Summerset, Verenigde Staten van John Boukens - WaarBenJij.nu slapen met Casper - Reisverslag uit Summerset, Verenigde Staten van John Boukens - WaarBenJij.nu

slapen met Casper

Blijf op de hoogte en volg John

21 Juni 2018 | Verenigde Staten, Summerset

Lief Dagboek
We worden wakker na een rustige nacht in Casper, een motel uit de bekende series van weleer.
Heerlijk uitgeslapen haal ik een bakkie coffee, ons mede motel genoten lijken naar hun werk te gaan.
Na de douche en ons yoghurt trappen we af, helaas rijdt ik weinig maar mica des te meer.
Ik denk dan ook dat de borden boven de weg meer voor haar dan voor mij gelden, er staat bijvoorbeeld:
You snooze, you loose
Arive life, don’t text and drive
Bij het eerste geeft ze nog wel eens het stuur over, bij het tweede betrap ik haar nog wel eens. Je moet tenslotte
Wel op de hoogte blijven over je twins.
Als we de staats grens bij Nebraska passeren gaan we maar weer eens op de foto zoals we bij elke grens doen.Voor de mee kijkers wil ik ook
Nog het Oglala national Grassland genoemd hebben, ronduit schitterende omgeving.
Dan gaan we naar het Wind Cave NP, bij de antrance stond mica oog in oog met een echte levensgrote bizon,
waar we een ondergrondse tour doen van 1 1/2 uur. Heel apart, er zijn hier door miljoenen jaren heen
Schelpen geplet en tot steen geworden waarna het weeke deel hier tussen uitgespoeld is en er dus nu nog alleen boxes over zijn.
Moeilijk te omschrijven maar zal een ieder graag mondeling komen toelichten of graag doorverwijzen naar dit park.
Als we rond vier uur boven de grond komen doen onze ogen zeer en zetten we koers richting Theodore Abraham Thomas en George voor
een kopje thee. Wezijn hier rond 5en en bekijken de voormalig presidenten, erg indrukwekkend. Ik kijk hier al jaren naar uit en nu is het er dan toch van gekomen.
Nu nog een uurtje na ons volgend slaapplaats, een cabin met stapelbed… Ook weer heel bijzonder om te vinden, daar het wederom vroeg is in het seizoen
Staan alle poppetjes nog niet op de goede plaats en moeten we bellen. Eind goed al goed, we sleutelen de bbq nog ff in elkaar en om 23:00 liggen
De biggetjes gegaard in bed, op naar het volgende avontuur.. Welterusten.