Rijden door de douche - Reisverslag uit Teton, Verenigde Staten van John Boukens - WaarBenJij.nu Rijden door de douche - Reisverslag uit Teton, Verenigde Staten van John Boukens - WaarBenJij.nu

Rijden door de douche

Door: John

Blijf op de hoogte en volg John

19 Juni 2018 | Verenigde Staten, Teton

Lief dagboek
Heerlijk uitgerust worden we weer wakker, na het vaderdag feest van gister. Eerst ff koffie scoren bij Jack in the box. Voor mij weer een nieuwe ervaring. Douchen en ons koelbox vullen met ijs uit de ijsautomaat. Best handig. We kunnen gaan. Over de volgende vier uur kan ik alleen zeggen dat ik het gevoel had dat we reden onder de douche. Gelukkig heeft mijn chauffeuse the skills to do that. Als we aankomen bij Yellowstone visititor center rennen we onder ons nieuwe plu naar binnen. Wat te doen met dit weer ranger? Nou niet de geysers dus, ik adviseer de waterfalls aldus de ranger. We besluiten het parc dan maar op de kortste manier door te rijden richting teton en morgen terug te komen voor de geysers waar we hier eigenlijk voor zijn. Met dat we door het parc rijden worden de wolken voor ons weggedrukt en krijgen we de kans om mooie foto’s te maken van de super mooie blauwe borrellende meertjes net hottubs. Als kroon op de dag komen we bij volle zon aan bij the old faithfull een geyser die eens in de drie uur water opspuit tot grote hoogte. We staan nog geen drie minuten met duizenden anderen te wachten en hij begint the spuiten. Schitterend. Nu gaan we weer opgeruimd na zo een regenachtig begin van de dag op naar ons tippi. De slaapplaats voor vannacht. We rijden via een ELK op de weg mooie meren bomen en vergezichten richting Grand Teton en vervolgens naar de tippi. Ook de tippi heeft last gehad van de regen, drie nieuwe dekbedden later is alles geregeld. We zitten op een oude ranch met dus tipi’s , wagons en gewone cabins. Echt landelijk. Lekker uit eten, met muis, en dan naar de klamme tipi. Ik kom niet verder dan 1/2 baco. De rest bevroor, ben benieuwd naar de nacht. Welterusten.