Wat is het koud he - Reisverslag uit Casper, Verenigde Staten van John Boukens - WaarBenJij.nu Wat is het koud he - Reisverslag uit Casper, Verenigde Staten van John Boukens - WaarBenJij.nu

Wat is het koud he

Door: John

Blijf op de hoogte en volg John

20 Juni 2018 | Verenigde Staten, Casper

Brrrrr brrrrr brrrrr wat een kou in onze tipi. 3 graden. De hele nacht onder 3 dekbedden gelegen, maar wel om 7 uur wakker. Ff FaceTime met het thuis front. De WiFi is hier perfect namelijk. Dan een quick shower, werd eerst niet warm dacht dat ik geluk had, en opzoek naar koffie. Zelfs mica wilde een bakkie troost brrr. Als we voor het ontbijt gaan worden net de paarden uit de wei gehaald, een spectaculair gezicht met van die cowboys ervoor en erna. noem je deze ook cowboys???? Ik neem een omelet en mica wafels met vers fruit uit blik. Op naar Grand Teton NP voor de Taggart Lake trail, ff lekker 7 km natuur geklauterd. Inmiddels al weer 12:30 op naar ons volgende slaapplaats is nl ook nog weer 4 uur rijden en we moeten noch wat eten. We eten onderweg een heerlijke Teton grilled sandwich in Moran. Vanaf daar mag ik eindelijk achter het stuur. Yes Yes. We rijden via grote uitgestrekte vlakten tussen bergen. In gebieden met van die schuivende aardplaten als de Grand caneon. Door stukken met hoodies en bergen met rode steen zoals de valley of fire. Je ziet bij wijze van spreken elke breedte graad een vorm van herkenning. Heel leuk en geen moment vervelend. Onderweg ook maar weer eens in de middle of now ware tanken, en wat vocht in slaan. Het bijzondere hier is verder ook dat je niet de echte snelwegen hebt van 6 breed maar gewoon tegemoet komend verkeer dat je met 70 Miles ( +/- 110) kruist. Gelukkig halen we weer veilig ons motel en na een kamer swop ivm lekkende douche kan ik eindelijk mijn dagboek typen.

• 20 Juni 2018 - 16:01

Aggie:

"Hihaaaaaa...",
    'Bonanza...'

• 21 Juni 2018 - 13:11

Tony Lokkers:

Prachtig om de cowboys te zien , net het wilde westen.