Zilveren koffieboon - Reisverslag uit Pigeon Forge, Verenigde Staten van John Boukens - WaarBenJij.nu Zilveren koffieboon - Reisverslag uit Pigeon Forge, Verenigde Staten van John Boukens - WaarBenJij.nu

Zilveren koffieboon

Door: John

Blijf op de hoogte en volg John

26 Juni 2018 | Verenigde Staten, Pigeon Forge

Maandag 25-6
Om 9:00 verlaten we de camping in Belvidere na een lekker douchje.
Op de planning staat Cloud gate, big bean in Chicago. We rijden daar twee uur op. Als we willen parkeren lijkt het of we 26$ voor een uurtje kwijt gaan raken. Gelukkig werkt de bonnenprinter niet en gaan we achteruit de garage weer uit en parkeren even verderop voor 5$ langs de stoeprand. Nu opzoek naar de glimmende koffieboon. Die ligt keurig in het artparc, heel mooi ding, zeker de moeite om ff te googelen. Vervolgens
rijden we door Indianapolis naar onze camping op het Mammothcave NP. Des te dichter we in de buurt komen des te meer regen. Dus besluiten we maar weer een motelletje in de buurt te nemen. Tegen over het motel zit een cracker Barrel een restaurant waar mica ook wel eet, dus leuk voor mij ook eens te kijken. Ik eet een heerlijke ribeye en mica meatloaf. Daarna de weg met gevaar voor eigen leven oversteken, Amerikanen doen alles met de auto en wij te voet. Op de kamer nog ff de dag van morgen voorbereiden en dagboek tikken en optijd naar bed. Morgen moeten we weer door een tijdzone dus de dag is dan weer een uur korter. Welterusten.

• 27 Juni 2018 - 15:02

Tony Lokkers:

Is dat de glimmende koffieboon. Ik heb deze in films gezien.