Tumult op de campsite - Reisverslag uit Belvidere, Verenigde Staten van John Boukens - WaarBenJij.nu Tumult op de campsite - Reisverslag uit Belvidere, Verenigde Staten van John Boukens - WaarBenJij.nu

Tumult op de campsite

Door: John

Blijf op de hoogte en volg John

25 Juni 2018 | Verenigde Staten, Belvidere

Ik lig net mijn derde boom om te zagen als we toch nog buren krijgen op deze campsite, opzicht niet zo raar maar wel een beetje bijzonder. Het is een wat rumoerig volkje met slaande deuren en veel geluid. Als ik een uurtje later voor mijn eerste sanitaire stop ga worden ze van de camping verwijdert en keert de rust terug.In de vroege ochtend als mica en ik zitten te ontbijten komt de vrolijke campbaas zijn excuses aanbieden voor vannacht, mooie vent. Wij doen nog een douchje en springen in de tucson om weer eens een dag aan het asfalt te verspillen. Dit is weer eens een verplaats dag, we zijn hier immers om staten voor mica te vergaren dus zal ik nu eens een opsomming geven van welke we inmiddels op deze tour gezien hebben.
Te weten: Washington met Seatlle
Iowa
Wisconsin
Illinois
Indiana
Na twee borden bij de staat overgangen te hebben gefotografeerd komen we aan op onze camping in Belvidere, We worden hier best apart van de rv's weggezet en er zijn voor de tent bewoners dixie's. Niet helemaal mijn ding. Ook giert het van de muggen dus mica raakt al snel onder de bulten. Gelukkig hebben we iets aan de anti muskiet die we vanmiddag op aanraden van Megan hebben gekocht. Als de tent staat gaan we even zwemmen en genieten van de trouwerij van Christopher en zijn Jacqueline die hier in het camp paviljoen wordt gevierd. Echt leuk Amerikaans met alles erop en eraan. Dan de burgers maar op het vuur en onder het uitzicht van allemaal vuurvliegjes om ons heenlopen we naar het eind van deze ook weer warme dag in The USA. welterusten