Minneapolis - Reisverslag uit Minneapolis, Verenigde Staten van John Boukens - WaarBenJij.nu Minneapolis - Reisverslag uit Minneapolis, Verenigde Staten van John Boukens - WaarBenJij.nu

Minneapolis

Door: John

Blijf op de hoogte en volg John

24 Juni 2018 | Verenigde Staten, Minneapolis

Om negen uur verlaten we ons gedateerde motel uitgezwaaid door een herboren eigenaresse,die gister haar dag niet had of blij was dat die rare ouwe vent met dat jonge meisje weer ban haar erf ging, zetten we koers op naar Minneapolis. We hebben daar drie dingen te doen, namelijk:
Spyhouse coffee cafe
I like you store
Stone arch bridge/ Dijk, Dam
Het Spyhouse coffee café is een mooie koffie zaak waar iedereen achter zijn MacBook zit te werken en waar ze dus lekkere koffie hebben. I like you store is een winkel met allerlei leuke ( vintage) spullen, kaarten.
De stone arche bridge is een dam in de Mississippi waar gecontroleerd een hoogte verschil wordt geregeld van het water. Daarna Minneapolis in en geluncht. Nog n ijsje bij Milkjam Creamery. Daarna zetten we koers op een camping. Deze vinden we na een uurtje rijden. We worden allervriendelijkst welkom geheten en mogen zelf een plek zoeken aan de rand van het waterparc, een mooi groot zwembad. Als we staan de BBQ aan, nieuwe route bepaald en in de huricane shelter de tanden gepoetst. welterusten

• 26 Juni 2018 - 06:59

Aggie:

Hi there,
    Wat lees ik vintage spullen....