Opnieuw - Reisverslag uit Athol, Verenigde Staten van John Boukens - WaarBenJij.nu Opnieuw - Reisverslag uit Athol, Verenigde Staten van John Boukens - WaarBenJij.nu

Opnieuw

Door: John

Blijf op de hoogte en volg John

23 Juni 2018 | Verenigde Staten, Athol

Lief dagboek
Als ik jou schrijf doe ik dat eerst in klad. Daarna Copieer ik de text en plak je in ons pagina op het www. Bij het kopiëren vandaag ging wat mis dus moet je opnieuw uit mijn geheugen vissen dus kan een enkele onwaarheid in de tekst zitten.
Vandaag dus verlaten we om tien uur ons rb&b huis nadat we diverse keren alle kamers en opgezette dieren hebben gefacetimed. Dit was een mooie lokatie met goede WiFi. Vandaag dus maar weer eens een rijdag opzich niet zo vreemd als je in 14 dagen dik 4000 km wilt rijden. Alles gaat als elke dag, beetje koffie halen beetje tanken beetje uit je raam in de rondte kijken beetje praten beetje lachen en dan alles nog een keer. Als we andere jaren met de Rv over de grote highway’s en Interstate’s reden vroeg ik me af hoe Amerika er naast de snelwegen uitzach. Daar krijg ik nu toch meer kijk op, dorpen van 16 tot 22301 inwoners trekken aan ons raam voorbij ook veel verlaten huizen maar ook veel ranges. Heel leuk allemaal. Als we bij ons motel aankomen zit er 80 jaar ervaring chagrijnig op ons te wachten, we negeren dit we hoeven immers alleen een kamer zij hoeft niet mee. Als de koffers zijn uitgepakt gaan we nog ff naar de walmart en ff uit eten. Op de weg terug doen we een yard/moving/garage sale aan bij mensen in de tuin/garage. Helaas niks voor ons bij. Bij het motel nog een wandelingetje naar een war memorial zoals er in Amerika veel zijn. Buiten bij het motel nog autos kijken in de zon nog een spelletje en vroeg erin. Morgen verder. Welterusten allemaal.