Rondje san fransisco - Reisverslag uit Yosemite Lakes, Verenigde Staten van John Boukens - WaarBenJij.nu Rondje san fransisco - Reisverslag uit Yosemite Lakes, Verenigde Staten van John Boukens - WaarBenJij.nu

Door: fromhoorntousa

Blijf op de hoogte en volg John

23 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Yosemite Lakes

Lief dagboek
Als jullie wellicht al hadden kunnen merken dat mijn schrijfwerk op spelfouten werd Gekorigeerd moet ik u nu melden dat ik een iPad heb gekocht waar geen spellingscorectie opzit en die ander ligt inmiddels plat.We staan vanmorgen naar een koude nacht met een frisse tegenzin op.Ik kruip in mijn keuken en bak de eieren, toaster het brood en zet de koffie. Je zult zeggen what is nieuw, nou ik doe geen tomaten door de eieren. Toch nog niet helemaal goed gegaan dus de 4de verdwijnt in het groot archief.Nu eerst de bus richting sf boeken. We mogen om 10uur mee. We krijgen eerst nog uitleg van een Engels sprekende Chinees waarna we door een Bruces Lee type de stad in worden gechauffeurd. Hier staat een Chinees ons op te wachten die zo van de SF gayparade lijkt te komen, wist niet dat ze er wasten maar waarom ook niet. Bij deze vriendelijke man kopen we kaartjes om verder te komen met het openbaar vervoer. Dit is hier verder minder goed geregeld, ik heb voor veel geld gevaarlijk buiten een kabeltrammetje moeten hangen.Erg gevaarlijk. Daarna wat oude vrouwen op de foto moeten nemen. Vervolgens gingen we naar fisherman's warf. Hier hebben we leuke sweaters gekocht. Hierna werd het tijd om naar de golden gate bridge te gaan. Hier waren ze weer vergeten de wolken weg te halen dus na een wandeling langs de haven hebben we nu nog geen foto's van de golden gate bridge. We hebben er overigens wel op gestaan. Hierna gaan we naar de i store en laten we ons zorgvuldig informeren. Resultaat 2 iPads en 1 iPod. En een hongerklop. Dus eerst maar snel de eerste de beste italiaan maar ingedoken. Nu snel naar de kabelcar die ons thuis zou moeten brengen. We kunnen nog net mee denken we. Als de machinist van een andere tram ons wijst op een rij van 60meter, dus niet. Nu moeten we opzoek naar een alternatief want om 9 uur komt Bruce ons weer ophalen. Ik weet nu weer waarom ik bij de opticien langs wilde, navigeren zonder bril gaat nu echt niet meer. We rijden met een bus half door SF heen en voor de andere helft. Weer met zo'n kabel car.We zijn 9:45 op de afgesproken plaats en om 9:05 rijden we weg met Bruce zijn broer. Als we op de rv site aankomen pielen we nog Wat met onze nieuwe speelgoedjes en gaan we optijd naar bed, het wordt morgen een vroege dag met erg veel natuur en misschien een outlet.

• 24 Augustus 2011 - 08:26

Marjan:

Dat heet dictee dislectie, het is ook hongerklap of is klop de verledentijd? Anyway het leest lekker weg! Leuke dag geweest zo te zien, veel gezien en lekker geshopt. Ik begin nu echt te vrezen voor jullie koffers maarja er zijn nog steeds geen sponsers dus het is voorlopig de laatste keer dat je daar kan scoren.

• 24 Augustus 2011 - 15:11

Jacqueline:

Hey, wat een verhalen zeg, ik ben vandaag weer aan het werk gegaan.
    Na twee weken zon, zon, zon.
    Veel plezier nog.

Groetjes Jacq.