Van robbies naar een ocean vieuw - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van John Boukens - WaarBenJij.nu Van robbies naar een ocean vieuw - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van John Boukens - WaarBenJij.nu

Van robbies naar een ocean vieuw

Door: fromhoorntousa

Blijf op de hoogte en volg John

28 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Lief Dagboek
We gaan vanmorgen lekker vroeg weg, alyhans dat is de bedoeling. Eerst nog even betalen. We zijn door de late arival van gister zowieso verplicht tot 8 uur te wachten omdat ik dan kan betalen. Ik meldt me om half 9 aan de receptie. De campingbazeuse heeft het erg druk met een telefoontje gelukkig hoor ik haar nog wel iets over triple a murmelen dus kan ik weer om korting vragen. Ik dacht dat dit met 83 dollar de duurste zou worden maar ik moest maar 49 betalen. Na het betalen rijden we af. Eesrts nog even tanken gelukkig gaan de prijzen inmiddels boven de 4 dollar, proberen dus maar iets zuiniger te rijden en kleine hoeveelheden tanken, het kan hier zomer een dorp verderop veel goedkoper zijn. Nu bereiken we de gang maak snelwegen en of he goes onze trouwe rv. We bereiken goed 4 uur en 2 bezinestations later de camping. Vriendelijke mensen koste 135 $ voor een nachtje. Gelukkig was deze door doets al betaald anders kon ik nu aan de zuurstof. Het is een plek met ocean vieuw. We moeten er wel vooruit inrijden vervolgens 180 graden draaien en daarna weer backwards terug in je plek. Iets waarvoor een gemiddelde Amerikaan naar een camping 300 mile vederop rijdt met een front in. Als de rv staat de awning is uit en er staat een kouwe budweizer op tafel ontdek ik, door andere mensen met een verrekijker, de eeste zeekoeien. Daarna dolfijnen we hebben hier echt een fantastische ocean vieuw. Aggie ruimt inmiddels de koffers in het wordt hier tenslotte onze laatste nacht in de rv. Wat heeft een mens een troep en dan wil ik ook nog alles verdeelt hebben over de koffers zodat als er een kwijt raakt we toch allemaal nog een slip hebben als we in Nederland aankomen. Zo gezegd en gedaan gaan mica en aggie rond 6en aan de kaasmacaronie en start jim de bbq. Ik had me namelijk dus een beetje verekend en nu moet ik 2 dagen achter elkaar bbqen. Wat een ramp. We zitten lekker in het zonnetje als de bbq heerlijk sist en het vlees lekker bruin wordt. Na het eten en de afwas ga ik met de jongens naar de beach. Et gevaar voor ons leven steken we de weg die ons van de beach scheidt over. Hierna moeten we nog door een soort van upper canyon naar beneden en dan zijn we er. Het strand loopt onder 45 graden af waardoor je een verschrikkelijke onderstroom krijgt. Alhoewel ik hier graag langer wil blijven beslis ik toch maar om niet te gaan zwemmen. Even goed ben ik door het aanbulderende geweld zeik nat als we onze survival omhoog nemen. Nu willen we met onze silte lichamen nog even in de beloofde tub op deze campsite. Helaas na een half uurtje zoeken op de inmiddels donker wordende camping gaan we omhoog naar de rv. Aangezien we hebben besloten, vanwege het mindere sanitair, te gaan douchen in de rv moeten we een muntje kopen bij aggie. Om de beurt onder de rv douche en met een lekker bakkie koffie nadert de avond zijn einde. Eenieder gaat langzaam richting zijn bedje en ik maak de bacardi op die ik van jim heb moeten kopen en kijk terug op een machtig mooie vakantie die ik een ieder aan kan raden. Mits je geen angst hebt om te vliegen natuurlijk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Boukens on tour

Recente Reisverslagen:

28 Augustus 2011

Van robbies naar een ocean vieuw

26 Augustus 2011

From Carmel to Paso Robbies

25 Augustus 2011

BYE BYE SAN FRANCISCO

23 Augustus 2011

Rondje san fransisco

23 Augustus 2011

Rondje san fransisco
John

Actief sinds 14 Juli 2011
Verslag gelezen: 649
Totaal aantal bezoekers 128100

Voorgaande reizen:

16 Juni 2018 - 30 Juni 2018

Boukies on tour+2

14 April 2017 - 07 Mei 2017

Boukies On Tour Part 3

02 Augustus 2016 - 25 Augustus 2016

Boukens on tour part 2

08 Augustus 2011 - 28 Augustus 2011

Boukens on tour

Landen bezocht: