Van Las Vegas naar valley of Fire - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van John Boukens - WaarBenJij.nu Van Las Vegas naar valley of Fire - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van John Boukens - WaarBenJij.nu

Van Las Vegas naar valley of Fire

Door: John

Blijf op de hoogte en volg John

13 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Las Vegas

Lief Dagboek
We gaan weer door, helaas. Helaas hebben de USB poorten achter in de rv niet meer dus eerst weer ff langs roadbear. Nu gaan weer naar de natuur. We hebben vandaag een rit van 230 Miles dus best een ritje. Opzich weinig over te vertellen. Het eerste parc dat buiten ons beautiful america pas valt. Langzaam aan worden de stenen weer rooier en rooier. En weer wat bergachtiger. Het wordt ook erg warm dus moeten we opzoek naar een camping met stroom voor de airco. Een prachtige plek gevonden omgeven door rode stenen. Prachtig. Foto's volgen echt maar tot op heden slecht internet. Maar we willen nog ff van ons first come first service campground af, dus ff ons eigen landmarks en geuren uitgezet en opzoek naar zwemwater. In het visitorcenter vertellen ze ons dat het dichtstbijzijnde water op 30 mile is en niet gezond om in te zwemmen. Maar hebben jullie the sand dunes Tour al gedaan. Nee natuurlijk niet ;). Dus een Tour van 7 mile. Schitterend hier is captain kirk uit StarWars vermoord. Mooie omgeving dus, blij dat er geen zwemwater was. S'avonds gaat de bbq weer aan. Ze hebben hier kooltjes die al zijn voorbereid met brandbare stof, dus je maakt een piramide en steek ze aan en 10 minuten later kan je bbqen. Echter als je dan wat kolen bij wilt gooien krijg je vlam in de zak. Heel apart. Daarna de vuurkorf aan naar de sterren kijken. Optijd erin morgen naar de grand Canyon

• 13 Augustus 2016 - 22:08

Marjan:

Lief dagboek, het is weer als van ouds. prettig om te lezen en op de hoogte te blijven van al jullie belevenissen. De humor is ook weer vaak heel aanstekelijk. Geniet er nog van en op naar het volgende avontuur.