Zonsopkomst in Black canyon - Reisverslag uit Black Canyon, Verenigde Staten van John Boukens - WaarBenJij.nu Zonsopkomst in Black canyon - Reisverslag uit Black Canyon, Verenigde Staten van John Boukens - WaarBenJij.nu

Zonsopkomst in Black canyon

Door: John

Blijf op de hoogte en volg John

21 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Black Canyon

Lief DagboekGoede goede morgen dat was weer ff vroeg om 5:30 de wekker. Heel stil weer oprijblokken afgereden, we stonden namelijk een beetje scheef en dan stroomt het bloed naar je hoofd. Goed je weet wel. Wij de campsite af en naar de sunset parkeerplaats wederom mooi op tijd, alleen waren de wolken nu een beetje spelbreker. Toch mooie foto's kunnen maken. Volgen als we weer eens knappe WiFi hebben en geduld. Nu weer afdalen naar montrose waar we gaan ontbijten bij een leuk tentje achter de MAC. Hihi wel WiFi dus twee dagboeken kunnen plaatsen. We eten Chili boritos huisgemaakte style. Heerlijk, de bijgeleverde koffie was slap maar Ag haar Koffiemelk weer perfect. Al met al prima gezeten. Nu over de 50 maar Grand Junction waar we ons dagelijkse portie calorieën halen en een flesje Bacardi voor de laatste week. Je merkt hier de Utah drooglegging al in de prijs, die is namelijk 1/3 hoger. Goed de tank dan ook maar vol en gas op die lolly op naar DEVILS GARDEN CAMPGROUND klinkt apart,als ik voorgaande schrijf zit ik op de bijrijdersstoel te schrijven met nog 60 mile te gaan. Met 160 bpm en 90Db nog 5 kwartier rijden. Geef me kracht here Jezus !Na veel wegwerkzaamheden wissel ik met Jim van positie en mag het Arches natuurpark inrijden. Het is druk voor ons doen. Als we door de controle zijn eerst ansicht kaarten kopen en een film kijken bij het visitorcenter. Daarna besluiten we direct wat arches te gaan exploren. We zien o.a. Sheep rock , three gossip, balanced rock, the garden of bobby Eden, double arch en the north and south window waar we ook nog de hike lopen. We sluiten ons Tour af met Delicate arch waar we nog ff naar het upper vieuw point lopen. Als we up zijn begint het dikke druppels te regenen. Brr. Snel naar de RV waar Aggie op gepast heeft en op naar de CG. Het regent nu lekker door en het rommelt en flitst in de lucht. Bij de CG geen ranger dus zelf naar de door ons in april al besproken plaats 27. Door het weer de RV zonder helpers buiten op de plaats gezet. We staan mooi tussen de bergen en slachten een kip. We drinken wat Ag kookt en koelt de RV door tussen de buien door alles wat open kan te openen en sluiten. We eten blij lightning en thunderstorms zeer gemütlich. Na het eten afwas en koffie. Foto's kijken wat we tot nu toe gezien en beleefd hebben. Mooi mooi mooi en leuk leuker leukst. We gaan tevreden slapen en lang hoop ik. Welterusten.