nog net thuis - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van John Boukens - WaarBenJij.nu nog net thuis - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van John Boukens - WaarBenJij.nu

nog net thuis

Door: fromhoorntousa

Blijf op de hoogte en volg John

07 Augustus 2011 | Nederland, Hoorn

Morgen gaat het gebeurn onze eerste reis naar america. Vandaag geprobeerd om online in te checken. Helaas bleek onze esta niet helemaal te voldoen dus morgen maar iets eerder naar schiphol en hopen dat we moregen om 14:10 opstijgen.De koffers zijn inmiddels allemaal gepakt en we hebbne ieders zo'n 14 kilo dus ruim onder de 23 die is toegestaan. We hopen dat dit op de terugvlucht anders is. Vanavond kijken aggie en de kids nog een spannende serie en ruim ik de koelkast nog even uit, je moet immers uit kijken met bedervelijke waar want daar wordt rob niet blij van. Vanmiddag nog even met Jim over de hoornse kermis geweest maar met het tripje van morgen in gedachte de 8 baan maar even overgeslagen. Ik lees en hoor wel even of jullie wel of niet in de mailinglist willen blijven. gr vooralsnog uit Hoorn en morgen weer verder nu eerst slapen en rusten

• 07 Augustus 2011 - 21:42

Marjan:

Goh ik wist niet dat jij zo'n rekening hield met Rob, misschien kan je mijn koelkast ook een keer doen. Daar word ik wel blij van. Veel succes morgen met je esta het komt vast wel goed. Het wordt een hele zit maar met al die films en spelletjes ben je er zo. groetjes en geniet van het uitzicht.

• 08 Augustus 2011 - 09:50

Kees:

Tis wat als je op vakantie gaat ,waar je al niet rekening mee moet houden.Een mooie vlucht naar Memphis(groetjes aan Elvis)en
    heel veel plezier jullie allemaal in de usa en geniet ervan.

• 08 Augustus 2011 - 10:12

Mieke:

wens jullie een fantastisch verblijf daar! Hou mij maar in de mailinglist, leuk om op afstand mee te beleven.

• 08 Augustus 2011 - 10:24

Erik:

Welkom in the US (want je zult er wel zijn als je dit leest)!
    We volgen jullie, dus maak er wat fatsoenlijks van elke dag, met mooie foto's, want je kent het gezegde: 1 plaatje zegt meer dan 1000 woorden.
    Groeten......

• 08 Augustus 2011 - 13:35

Tony:

Hallo familie Boukens , een hele fijne vakantie en zo kunnen we jullie een beetje volgen.
    Groetjes....

• 09 Augustus 2011 - 06:50

Marjan:

Bedankt voor je sms-je, Het feest gaat nu beginnen nog even slapen en dan veel plezier morgen en geniet van je camper en je USA avondtuur. groetjes marjan