Afscheid nemen bestaat niet ( MB) - Reisverslag uit Yosemite Lakes, Verenigde Staten van John Boukens - WaarBenJij.nu Afscheid nemen bestaat niet ( MB) - Reisverslag uit Yosemite Lakes, Verenigde Staten van John Boukens - WaarBenJij.nu

Afscheid nemen bestaat niet ( MB)

Door: fromhoorntousa

Blijf op de hoogte en volg John

23 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Yosemite Lakes

Lief Dagboek
Het is vandaag maandag 22 augustus we moeten het mooie yosemite verlaten eigenlijk zonder er meer dan 10 procent van te hebben gezien. Zoals ik gister al schreef gaan we vanmorgen vroeg rijden dus aggie ramt me maar eens wakker om half 8. Ik schrik op en mijn eerste reactie is dan altijd om direct het gordijn bij ons kingsize bed te openen en te kijken hoe de stand van zaken buiten de rv is. Zeker bear technisch. Als ik het gordijn open kijk ik direct een hert aan dat bij ons rustig wat gras staat te knabbelen. Toch wel leuk in zo’n wild park. Gelijk een paar foto’s nemen natuurlijk maar door een tekort aan spullen en kennis, flits ik telkens tegen het raam en zie ik mezelf op de foto met een kamera voor mijn neus. Op naar buiten dan maar. Het beestje laat zich mooi fotograferen. Na de fotoshoot ruimen we de rv in en gaan voor de coffee and internet naar camp curry. Ik start de laptop jim en aggie naar de koffie. Alles bij elkaar duurt het mij veel te lang, maar de koffie, cinamonrol en muffin smaken goed. Verder op pad, we moeten weer door die tunnels en moeten nu van zo’n 9000 foot naar sea levvel afdalen. Vandaag is niet mijn bergen dag dus vindt het niet zo leuk. Maarja ook dit soort dagen maak je als reislijder mee. Onderweg eten we wat in oakland een grote plaats waar we ook weer eens tanken en een stapeltje kleren kopen voor aggie. Nu aggie der gardarobe echt is gevuld kunnen we op naar san fransisco. Achter mij in de cabine heerst een sfeer van wake me up in san fransisco dus dat sing ik dan maar mee met ketty Perry als ik the goldengate bridge in het vizier krijg. Dankzij bart rijden we in een keer naar de door mij gereserveerde goldengatebridgervparc. Een mooi woord voor scrable maar in het echt komt het erg veel overeen met een auto sloperij. Bij de kinderen vallen hun ogen eruit en ik sta met een mond vol tanden. Gelukkig staat er een slopertje op ons plek, en als ik zeg dat we wel even verder gaan kijken is dat gelukkig geen punt. Nu zetten we ons vizier op the candlestick, een bekent terrein voor iedere america forum bezoeker. Een parc hier een kwartier vandaan en als ik gewoon naar bart had geluisterd was dit vast gelukt. Maar door wat wederzijds onbegrip hoef ik morgen niet in de bekende trammetjes want die steile hellingen waar sf zo om bekent staat heb ik nu al met ons off the road rv gedaan. Ben nu alweer een beetje befreest hoe ik hier weg kom, maar dat is pas voor overmorgen. Wij mogen hier 2 nachtjes staan voor 163 dollar (0.7118) We staan op plaats 3 vlakbij de ingang prima plek zeker als de san fransisco 49 thuisspelen want feitelijk staan we op hun terrein. Maargoed we worden ingeschreven door een ouwe chinees die tussendoor nog een telefoontje krijgt waardoor wij in de wissel staan. Hij weet ons vervolgens wel te vertellen over de bus van morgen en hoe verder. Wij mogen nu de rv gaan stallen. Nuts er aan slide out en zitten maar, lekker internetten. Dus niet eerst worstellen om het aan te krijgen, maar zoals je nu ziet niet zonder resultaat. Avonds laten we alle 1292 foto’s tot nu toe de revu nog eens passeren. Morgen naar san fransisco eens kijken of we nog onder de mensen durfen. Nog snel de awning in we krijgen buren, waarschijnlijk zijn ze allang alweer weg als ik morgen vroeg wil gaan……

  • 23 Augustus 2011 - 08:58

    Marjan:

    Leuke foto's ook van het dagelijks leven. Spannend zo met de rv dwars door het centrum van San Francisco. Niet te veel kopen anders kan het niet in de koffer hoor. Veel plezier in SF en lekker mee zingen met cascada.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Yosemite Lakes

Boukens on tour

Recente Reisverslagen:

28 Augustus 2011

Van robbies naar een ocean vieuw

26 Augustus 2011

From Carmel to Paso Robbies

25 Augustus 2011

BYE BYE SAN FRANCISCO

23 Augustus 2011

Rondje san fransisco

23 Augustus 2011

Rondje san fransisco
John

Actief sinds 14 Juli 2011
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 128100

Voorgaande reizen:

16 Juni 2018 - 30 Juni 2018

Boukies on tour+2

14 April 2017 - 07 Mei 2017

Boukies On Tour Part 3

02 Augustus 2016 - 25 Augustus 2016

Boukens on tour part 2

08 Augustus 2011 - 28 Augustus 2011

Boukens on tour

Landen bezocht: