4 dagen voor vertrek - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van John Boukens - WaarBenJij.nu 4 dagen voor vertrek - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van John Boukens - WaarBenJij.nu

4 dagen voor vertrek

Door: john

Blijf op de hoogte en volg John

30 Juli 2016 | Nederland, Hoorn

Lief Dagboek
Het is alweer een eeuw geleden dat ik in je schreef zo voelt het maar de komende dagen en weken wordt je weer mijn dikke vrind.
We gaan dus weer samen een reisje maken samen met Aggie, Jim,Mica en mijzelf. We gaan dit keer van San Fransisco naar Denver. Ik zal je voorlopig alle details besparen maar er is inmiddels al heel wat reseurch gedaan naar onze route. De esta is geregeld de rv is geregeld en geregeld hebben we ook lol met de voorbereiding.
We vliegen dus a.s. dinsdag om 10 uur in 1 keer naar san fransisco waar een vette Chevrolet Malibu op ons staat te wachten om ons naar The Chelsea motor Inn te brengen waar wij twee nachten zullen slapen om ons te laten wennen aan de nieuwe tijd, het is daar 7 uur vroeger dan in nederland. Zo dit even voor dit moment we weten weer een beetje hoe het werkt en als ik wat te schrijven heb meldt ik me again.

  • 31 Juli 2016 - 11:01

    Daisy:

    Nog 2 nachtjes en dan is het zo ver. Heel veel plezier in the USA! Ik heb weer zin om jullie belevenissen te volgen :)

  • 01 Augustus 2016 - 21:14

    Tony:

    Hele goede reis morgen en heel veel succes met jullie camper avontuur, x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hoorn

John

Actief sinds 14 Juli 2011
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 128060

Voorgaande reizen:

16 Juni 2018 - 30 Juni 2018

Boukies on tour+2

14 April 2017 - 07 Mei 2017

Boukies On Tour Part 3

02 Augustus 2016 - 25 Augustus 2016

Boukens on tour part 2

08 Augustus 2011 - 28 Augustus 2011

Boukens on tour

Landen bezocht: