Van MV naar Mesa Verde - Reisverslag uit North Rim, Verenigde Staten van John Boukens - WaarBenJij.nu Van MV naar Mesa Verde - Reisverslag uit North Rim, Verenigde Staten van John Boukens - WaarBenJij.nu

Van MV naar Mesa Verde

Door: John

Blijf op de hoogte en volg John

16 Augustus 2016 | Verenigde Staten, North Rim

Monument Valley naar
Lief dagboek. Weer een nieuw item, mijn telefoon ontvangt de hele nacht mail en apps ondanks dat we ver staan van het hotel dat WiFi heeft. Kortom mijn leven leeft weer heerlijk. Ik wordt stationair om zes uur wakker. Als ik mijn ogen open doe is het half negen, zal ik na twee weken toch gaan wennen. De dames naar de douche en ik ga broodje bakken en tafel dekken. Na het eten inpakken naar het hotel en de foto's voor het dagboek posten. Nu op naar mile marker 13 waar beelden zijn geschoten voor de film forrest gump als ik het goed heb. We hoeven niet echt te zoeken er liggen allemaal mensen midden op de weg. Hierna op naar Goosenecks state park waar de San Juan river voorbij gaat in de vorm van natuurlijk een zwanenhals ;). Gelukkig een indiaanse bij de poort dus..... Best weer leuk net als de horseshoebend zoals 5 jaar terug. Onderweg weer ff tanken en koffie, zie ik hot piccels liggen ( augurken) heerlijk klein uurtje last van gehad. Feelings hot hot hot We zijn denk ik al wat verwent want als we door karren richting het vier staten punt van Utah,new Mexico,Arizona en Colorado liggen er drie man te slapen. Ik zeg niet wie maar ik reed. De omgeving is zeg maar minder maar de lokatie uniek. Nu op naar Mesa Verde onze rustplaats voor vandaag. Hier gelukkig geen indiaan aan de poort en kunnen we gewoon naar binnen met onze America beautiful pass. Moet me tegenwoordig wel telkens legitimeren, hetgeen veel tumult geeft in de RV omdat ie natuurlijk niet helemaal eerlijk is. Bij de aankomst melden we ons en krijgen we ons plek toegewezen. Met veel aanwijzingen en dapper stuurwerk staan we nu waterpas. Als we gas en water hebben aangesloten en aan een drankje zitten staat het eerste hertje aan onze lekkende kraan te likken, snel volgen er meer. We zien hier veel hertjes, de beren missen we nog. Misschien morgen. Vanavond eten we macaronie cheese met een kipburger uit de oven. Soms verlang ik naar Nederland. Nog ff dagboek fixen koffie en dan? Dan nog 1 bacolight en naar bed. Welterusten.

  • 17 Augustus 2016 - 09:27

    Daisy:

    Zo vanochtend even bijgelezen, dus een goed bestede ochtend :) Leuk dat de foto's nu ook op het blog staan. Het is maar goed dat je zoveel geduld hebt Mica. Tot het volgende blog

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, North Rim

John

Actief sinds 14 Juli 2011
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 128056

Voorgaande reizen:

16 Juni 2018 - 30 Juni 2018

Boukies on tour+2

14 April 2017 - 07 Mei 2017

Boukies On Tour Part 3

02 Augustus 2016 - 25 Augustus 2016

Boukens on tour part 2

08 Augustus 2011 - 28 Augustus 2011

Boukens on tour

Landen bezocht: