Van kingman naar canyon - Reisverslag uit Indio, Verenigde Staten van John Boukens - WaarBenJij.nu Van kingman naar canyon - Reisverslag uit Indio, Verenigde Staten van John Boukens - WaarBenJij.nu

Van kingman naar canyon

Door: fromhoorntousa

Blijf op de hoogte en volg John

12 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Indio

Lief Dagdoek
Het is vandaag donderdag en de dag lacht ons al toe.Ben de eerste die iedereen wakker mag rommellen.Wil vandaag vroeg vertrekken omdat we een hele reis te maken hebben, zo'n 444 km.En dat is heel wat in zo'n schommellend slagschip.Dus een ontbijtje onder die awning ( zonnenscherm) Een lekker lang warm douchje want dat hebben we de komende 3 dagen in de grand canyon niet.Vervolgens los ik voor het eerst het grey water , dit is ons afwas en was water. Ik zag hier erg tegenop maar ging gelukkig weer amerikaans eenvoudig. Daarna nuts en slide en rijden maar. Nou zou je denken naar de canyon. Maar niets is minder waar eerst de wallmart. We gaan een bbq inclusief alle benodigdheden halen. ook Mica en aggie doen nog wat inkopen . In de rv eet ik mijn hongerklop even weg, er gaat heel veel energie zitten in het winkelen met ag en de kinderen in een walmart. Dan nog evn 90 dollar in de tank en dan we get our kicks from route 66. Wat een leuk stukje weg voelde me net als in de film easyrider en nog meer van deze klasiekers. Na een uur komen we in hackberry een plaatsje(is te veel gezegd) waar er allerlei spullen staan uit de route 66 historie. Mica en jim kopen ieders een route 66 bord. Voor mij is het pas leuk als ik er een langs de weg vindt... Maar dieven voor mij hebben al kundig alle bordjes verwijderd.Verder allong route 66. Schitterende route met mooie bergen en vergezichten. Ranches ala dallas en een elle lange kaarsrechte weg. Prachtig.Onze rv knort lekker op 60 mile en ik denk dat ie ons wel leuk vindt want hij doet erg zijn best.We knorren richting flagstaf ook hier maar weer eens 60 dollar in de tank en via de 98 omhoog richting CG. Het park bereiken we om 5 uur en hoezee mijn annual pas van 15 euro werkt.De vriendelijke rangster, ik denk dat je zo een vrouwelijke ranger noemt, vertelt ons dat we nog 3 kwartier naar onze camping (mather campground) moeten rijden. Onderweg komen we de ene scenic vieuw naar de andere tegen.Ik moet erg hard werken als op de achterbank de oe en aahhh's niet van de lucht zijn. Zelf besluit ik dat ik toch weer liever in het donker aan wil komen. Mede omdat de zon zo laag in mijn gezicht staat dat ik iedere bocht of kruising op gevoel moet nemen, best vervelend. Bij de campsite aangekomen meldt ik me bij de camprangster en ze wijst me de weg.Op ons plekkie hebben we dus geen stroom en water laat staan een wifi verbinding. Wat een armoede. Alleen de slide uit en nu komen we toch weer een beetje in mijn disipline nl het nachtwerk.BBq met veel kleine schroefjes in het donker opzetten is echt leuk. Knoflook saus maken vlees snijden en bbq aansteken is ook leuk.Na een gezellige bbq maar geen koffie en de rv in, morgen maken we een kampvuur!!. In de rv ondekken we de vermissing van jim zijn lenzen doosje dat volgens hem de schuld is van al die mensen die zijn spullen zo maar opruimen. Als je ze had laten leggen waaren ze nu niet kwijt geweest. het is af en toe net johan C.Van 4 dopjes van waterflessen maken we een nieuwe bewaardoos en dan mogen we eindelijk in bed.Het is hier erg fris, 2100 meter hoog, we twijfelen of we de dekens uit de koffers gaan halen. Dit doen we niet we kruipen wat dichter tegen elkaar. En de kinderen, die hebben het gewoon koud. Hadden ze hun eigen partner maar mee moeten nemen.

  • 12 Augustus 2011 - 18:41

    Tony:

    Volgens mij gaat het jullie al beter af.
    Lekker primitief kamperen zo zonder stroom, maar wel lekker knus.
    Groetjes van ons .We hebben nu ook vakantie.

  • 13 Augustus 2011 - 05:18

    Erik:

    Helemaal leuk, ga zo door. Goed te lezen dat jullie ook wat moeten improviseren want het hoeft niet allemaal zo gladjes te gaan (hoewel ik het kopen van een BBQ bij de Wallmart nou weer niet zo avontuurlijk vind, maar ik neem aan dat je het vlees wel zelf geschoten hebt..)

  • 13 Augustus 2011 - 10:22

    Kees:

    Hi Hilly Billies,
    Wat een geweldige belevenissen.John is die camper niet wat te groot !!Hij rijdt in ieder geval lekker zuinig. Enjoy verder en volgend jaar lekker met je schoonzoons/dochter op vakantie.

  • 13 Augustus 2011 - 16:54

    Marjan:

    Ja dan hebben de kinderen het s'nachts ook niet koud. Zijn Jim's lenzen niet in een bocht tijdens de oe en aahhh's door de rv gevlogen, jullie vinden ze vast nog wel. Creatief zijn jullie zeker met lege doppen, en knap hoor zo'n bbq opzetten in het donker ik ben trots op je. Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Indio

Boukens on tour

Recente Reisverslagen:

28 Augustus 2011

Van robbies naar een ocean vieuw

26 Augustus 2011

From Carmel to Paso Robbies

25 Augustus 2011

BYE BYE SAN FRANCISCO

23 Augustus 2011

Rondje san fransisco

23 Augustus 2011

Rondje san fransisco
John

Actief sinds 14 Juli 2011
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 128100

Voorgaande reizen:

16 Juni 2018 - 30 Juni 2018

Boukies on tour+2

14 April 2017 - 07 Mei 2017

Boukies On Tour Part 3

02 Augustus 2016 - 25 Augustus 2016

Boukens on tour part 2

08 Augustus 2011 - 28 Augustus 2011

Boukens on tour

Landen bezocht: