from canyon to canyon - Reisverslag uit Grand Canyon Village, Verenigde Staten van John Boukens - WaarBenJij.nu from canyon to canyon - Reisverslag uit Grand Canyon Village, Verenigde Staten van John Boukens - WaarBenJij.nu

from canyon to canyon

Door: fromhoorntousa

Blijf op de hoogte en volg John

13 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Grand Canyon Village

Lief Dagdoek
Het is vandaag vrijdag en het lenzen doosje van jim is terug. Lag gewoon onder de eierendoos in de koelkast, logies.Vandaag is onze so called ruhetag. Dus lopen we eerst maar eens naar de marktplaza opzoek naar wifi. Ik ben een beetje, zeg maar erg, Gestressed want ik wil mijn dagboek schrijven. In het xanteria het 5 sterren restaurant gaat het oranje lampje van mijn laptop knipperen hetgeen betekent dat ik verbinding heb. Ik moet wel schrijven want ik krijg uit netherland zoveel positieve krietieken en tips voor mijn dagboek dat ik door moet met schrijven en toepassen. Als de verbinding niet zo vlot verloopt gaan vrouw en kinderen maar even veilig wat in de ronte shoppen, kan ik rustig door mopperen. Als we 2 uur later en een bladzijde verder zijn gaan we terug naar de rv. We eten wat en bespreken ons verdere plan. John gaat de was doen samen met de kids. Dus op naar het washing center waar je alles kunt wassen behalve je borden. We wisselen hier 2 dollars om voor qauters, de enige munten die in de wasmaschiene gaan. Beetje vloeibaar was middel erbij en 3 minuten wachten en klaar. we lopen tussendoor nog even naar de buurt super voor sla en een halve kuub hout voor de bbq van vanavond. Daarna terug naar de waschmachine en de was in de droger. Later weer komentaar want niet alleen mica's zwembroek mocht niet in de droger maar ook jim zijn t'shirt niet. Het zit nu net zo als papa's shirtjes. We brengen nu de boodschappen naar huis, mica blijft in de buurt voor de droger. Jim en ik nemen de bus naar het grand canyon visitorcenter. De chauffeur verteld weer als een echte dj wat we zien en mogen verwachten. Bij het visitor center aangekomen stappen we uit en lopen naar de rim.Ongelovelijk wat we hier ook weer zien.1000 foto's zijn niet genoeg dus zullen we proberen er vandaag een paar van te uploaden. Verder doen we nog wat info op voor onze niet rustdag van morgen en gaan daarna tevreden met de bleu line weer naar de campsite.Op de campsite aangekomen drinken we wat en beginnen met de voorbereidingen van de bbq. Dit keer met licht en dan zie je toch andere dingen...Na de bbq en de afwas, opeens zijn de kinderen weer kwijt, is het tijd voor het kampvuur. Erg gezellig alleen jammer dat kompleet mather campground deze gezellige behoefte beoeffend want het lijkt of ik midden in een bosbrand zit wat een lucht. Hierna tandenpoetsen en in bed we gaan morgen om 4:50 op om de zonsopkomst te zien. Als ik nu echt ga liggen blijkt dat ons slaapkamer ook blauw staat van de rook.Ik begrijp nu weer waarom ik vroeger niet bij de scouting wilde.

  • 13 Augustus 2011 - 20:14

    Meta:

    Ja logisch, ik wilde net zeggen dat ik daar ook altijd mijn lenzenbakje neerleg! ;-) Veel plezier nog en geniet er lekker van! Hier missen jullie alleen regen, regen en nog eens regen...

  • 13 Augustus 2011 - 20:26

    Marjan:

    Ja zoals het past bij een goede schrijver moet het hele gezin er onder lijden gelukkig voegen ze zich makkelijk... Ze zijn trouwens niet voor niks een blokkie om geweest ik heb weer erg genoten van je reisverslag.
    Gelukkig heb je de was gedroogd en niet buiten gehangen stonk die ook nog naar rook en nu heeft jim een rede om een nieuw shirt te kopen. Leuke foto's en ook leuk te horen hoe het dagelijkse leven in america is. Groetjes en morgen een onvergetelijke dag gewenst in GC.

  • 13 Augustus 2011 - 21:55

    Erik En Christine:

    Ja, het begint nu echt het beoogde niveau te krijgen; rijk geïllustreerd! Ik had dat wasverhaal met een flinke korrel zout genomen, ware het niet dat er ook beelden van zijn, we zijn onder de indruk! Ook het "slagschip" is goed in beeld gebracht, hoewel ik in de mevrouw aan tafel nog Agnes, nog Mica herken dus dat behoeft nog wat uitleg (een lokale rangster?). Aan het BBQ vuur te zien mag je nog blij zijn dat je niet bent uitgezet of naar guantanamo bay verbannen (moet oppassen met mijn taalgebruik hier, wordt vast door de FBI gescreend).
    Geniet van de mooie Grand Canyon uitzichten dat zelfs met jou ervoor nog groots aandoet.

  • 14 Augustus 2011 - 08:24

    José:

    Hehe, eindelijk bedacht waar die mailtjes met Jan Doets reclame vandaan kwamen... Gelukkig had ik nog niet alles weggegooid. Hartstikke leuk, ik blijf jullie volgen. Groetjes uit Andijk, ook van Henk en Stefan.

  • 14 Augustus 2011 - 11:36

    Corrie:

    Hallo Vakantiegangers.weer jullie verslagen gelezen en zo te lezen en gezien hebben jullie het best wel druk met de was en de bbq.wat een mooie camper hebben jullie ik ben wel een beetje jalours op jullie maar in goede zin.geniet er maar van want de 3 weken zijn zo om.gr uit Zaandam van Corrie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Grand Canyon Village

Boukens on tour

Recente Reisverslagen:

28 Augustus 2011

Van robbies naar een ocean vieuw

26 Augustus 2011

From Carmel to Paso Robbies

25 Augustus 2011

BYE BYE SAN FRANCISCO

23 Augustus 2011

Rondje san fransisco

23 Augustus 2011

Rondje san fransisco
John

Actief sinds 14 Juli 2011
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 128100

Voorgaande reizen:

16 Juni 2018 - 30 Juni 2018

Boukies on tour+2

14 April 2017 - 07 Mei 2017

Boukies On Tour Part 3

02 Augustus 2016 - 25 Augustus 2016

Boukens on tour part 2

08 Augustus 2011 - 28 Augustus 2011

Boukens on tour

Landen bezocht: