van las vegas naar Bischop - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van John Boukens - WaarBenJij.nu van las vegas naar Bischop - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van John Boukens - WaarBenJij.nu

van las vegas naar Bischop

Door: fromhoorntousa

Blijf op de hoogte en volg John

22 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Bryce Canyon

Lief Dagboek
Start spredding the news we are leaving today, of ging dit weer over een andere stad. Nadat we vannacht om 2 uur met de airco op 25 graden als een blok in slaap zijn gevallen, worden we vanmorgen rond 9en wakker. We hebben een beetje een hangover. Dus als we allemaal ons zwembroekjes aanhebben gaan we op naar de pool. We toetsen ons geheime pin, 312, in en het hek naar de welverdiende rust zwaait open. Naar wat bommetjes en de jacuzzi gaan we op naar de was die we net voor het zwemmen in de machine gedaan hebben. We zijn een half uurtje verder dus oma’s washmachine is klaar. Spullen in de droger en op naar de douche. Na de douche slide in nuts uit en naar de plek tegenover ons om de tanks te legen. Rond 12 do we leave the campsite en rijden richting Yosimeti een rit die te lang is voor een dag dus maar in tweeën. Omdat we ons in deze oude bus verplaatsen mogen we niet door Death Valley. Dus rijden we een alternatief via Indian Spring, Beaty naar Ralston alwaar we dwars tussen Death Valley en inyo national parc doorgaan. Een erg mooie route met verschillende bergpassen. De motor staat in de bergversnelling, en af en toe lijkt het wel of de motor ook binnen wil komen zitten. Onderweg eten we een heerlijke sandwich bij een gezellig restaurantje met een hoog darling en sweaty gehalte. Hierna rijden we nog een mooie bergpas en komen voor de nacht uit in bischop. We slapen hier bijna op de Golf cours, het waait flink als dat maar goed afloopt. Ps dit verslag staat verkeert. Je raakt ook zo onthant zonder www

• 22 Augustus 2011 - 18:24

Marjan:

Klinkt als een relaxed dagje, pas op voor golfballen met die wind!