Van convict naar LV - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van John Boukens - WaarBenJij.nu Van convict naar LV - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van John Boukens - WaarBenJij.nu

Van convict naar LV

Door: John

Blijf op de hoogte en volg John

12 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Las Vegas

Lief dagboek Ook vandaag 9 augustus alweer ben ik vroeg wakker. Ik heb op scherp liggen slapen want het enige dat Mica scheid van de wilde beren is een plastic tasje van de Wallmart. Ik wakker dus iedereen wakker. Koffie en thee zetten en inpakken geblazen. Broodjes smeren we onderweg wel aan tafel we hebben een lange dagrit vandaag. We gaan naar Las Vegas. Het Eerste stuk richting Bishop rijdt lekker weg daarna moeten we de bergen door wat zeer veel vertraging oplevert met narrow edges, DIP's and scarry curves. Maarrr dan natuurlijk mooie plaatjes en positieve berichten uit de bus. Als de bergen erop zitten het 190 mile lange stuk naar LV. We houden de moet erin maar dat geklapper van die wallmart tas begint te irriteren. Het lijkt ook meer herrie te gaan maken. Snel doorrijden dus. In LV aangekomen eerst naar road bear. Een uurtje en 800 verder opzoek naar een wallmart voor de broodnodige vitamine. Hierna met onze drie navigatie systemen naar 1 campsite gereden. Vandaag staan we op circus circus. We zouden zo onze roadtrip hierna kunnen vernoemen. Wederom net als toms place 5 jaar terug een grote plaat asfalt met streepjes waar de RV moet staan. Er staan hier denk ik wel 250. Water en stroom aangesloten slides uit en airco op 16. Moeder wat is het heet. Rond 8en wordt het donker en rond 10en naar de strip. We vermaken ons prima met alle glitter and glamour. Het een nog meer over de top als het ander. Lichtjes, zwervers, vrijgezellen feesten, lino's, hun zus verkopende mannen en natuurlijk de casino's. Wat zal mijn vader die donderdag wordt geopereerd zich hier kunnen vermaken met 10 2€ stukken in zijn hand. Zelf heb ik voor de foto 1 dollar gedoneerd. Helaas mag je binnen niet fotograferen dus die houd je tegoed. Om 3:00 weer in de heerlijk koele RV we gaan weer ff tukken. Truste